
AC je prostředkem ke zhodnocení úrovně sociálních dovedností a manažerských kompetencí včetně projevu přirozených vůdčích schopností. AC je osvědčenou… |
Hry a programy jsou prostředkem (nástrojem) nikoliv cílem (účelem), naše kurzy jsou nejen zábavou, ale i prostředkem pro zvýšení kvality fungování… |
Cílem teambuildingových programů je zkvalitnění spolupráce a zvyšování efektivity fungování pracovních týmů. Při jejich přípravě a realizaci vycházíme… |
Cílem našich programů je rozvoj jednotlivců i celých týmů ve Vámi zvolených oblastech interpersonálních a měkkých manažerských dovedností. Zásadně… |
Koučování je velmi účinnou metodou osobního i manažerského rozvoje. Je založeno na dialogu koučovaného a kouče. Realizuje se formou opakovaných… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Nejčastěji bývají do pozic týmlídrů, mistrů a nižších manažerů jmenováni úspěšní specialisti. V nové roli je však… |
V nové roli vedoucího týmu, manažera či teamleadera je často těžké se zorientovat. Podstatné je zejména uvědomit si, že se už nejedná jen o vlastní… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Tento kurz je určen opravdu všem. Pro každého, který se občas dostane situace, kdy je na stole zavalen množstvím… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
V oblasti manažerských dovedností nabízíme spolupráci na těchto tématech: ZÁKLADY VEDENÍ TÝMU 1 x 2 dny Zaměření kurzu, komu je kurz určen … |
Zaměření programu, komu je program určen Kurz je určen všem manažerům, ale i neformální lídrům, kteří vědí, že pro úspěch je třeba neustálý rozvoj… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen V pracovním prostředí i v osobním životě se denně dostáváme do konfliktních situací. Chceme-li si udržet vliv na… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Komunikace s druhými je nedílnou součástí pracovního i osobního života. Do značné míry ovlivňuje úspěšnost v… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Sebedůvěra sehrává dominantní roli při navazování zdravých mezilidských vztahů a při jednání s druhými. Přestože je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Určitě znáte tu situaci. Zítra máte šéfovi odevzdat souhrnnou zprávu a stále vám chybí vstupy od Franty ze… |
- aktivní účast v týmu, vedení projektového týmu Zaměření kurzu, komu je kurz určen Projektový přístup je v mnoha firmách běžně užívaným způsobem… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Úspěch nezávisí jen na výsledcích naší činnosti, ale nemalým dílem i na schopnosti tyto výsledky přesvědčivě… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Efektivitu práce týmu spoluvytvářejí kvalitní mezilidské vztahy ve skupině na straně jedné a znalost principů a… |
Specializované programy pro zhodnocení úrovně sociálních dovedností a zvolených manažerských kompetencí vybraných pracovníků nebo uchazečů o pracovní… |
- aktivní účast v týmu, vedení projektového týmu Zaměření kurzu, komu je kurz určen Projektový přístup je v mnoha firmách běžně užívaným způsobem… |
Hry a programy jsou prostředkem (nástrojem) nikoliv cílem (účelem), naše kurzy jsou nejen zábavou, ale i prostředkem pro zvýšení kvality fungování… |
Cílem teambuildingových programů je zkvalitnění spolupráce a zvyšování efektivity fungování pracovních týmů. Při jejich přípravě a realizaci vycházíme… |
Cílem našich programů je rozvoj jednotlivců i celých týmů ve Vámi zvolených oblastech interpersonálních a měkkých manažerských dovedností. Zásadně… |
Koučování je velmi účinnou metodou osobního i manažerského rozvoje. Je založeno na dialogu koučovaného a kouče. Realizuje se formou opakovaných… |
V nové roli vedoucího týmu, manažera či teamleadera je často těžké se zorientovat. Podstatné je zejména uvědomit si, že se už nejedná jen o vlastní… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Tento kurz je určen opravdu všem. Pro každého, který se občas dostane situace, kdy je na stole zavalen množstvím… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky zákaznických center, kteří se každý den setkávají osobně se zákazníky. Cílem kurzu je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky CALL CENTER, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty po telefonu. Cílem kurzu je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
V oblasti manažerských dovedností nabízíme spolupráci na těchto tématech: ZÁKLADY VEDENÍ TÝMU 1 x 2 dny Zaměření kurzu, komu je kurz určen … |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen V pracovním prostředí i v osobním životě se denně dostáváme do konfliktních situací. Chceme-li si udržet vliv na… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Komunikace s druhými je nedílnou součástí pracovního i osobního života. Do značné míry ovlivňuje úspěšnost v… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Sebedůvěra sehrává dominantní roli při navazování zdravých mezilidských vztahů a při jednání s druhými. Přestože je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Určitě znáte tu situaci. Zítra máte šéfovi odevzdat souhrnnou zprávu a stále vám chybí vstupy od Franty ze… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Úspěch nezávisí jen na výsledcích naší činnosti, ale nemalým dílem i na schopnosti tyto výsledky přesvědčivě… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Efektivitu práce týmu spoluvytvářejí kvalitní mezilidské vztahy ve skupině na straně jedné a znalost principů a… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Tento kurz je určen opravdu všem. Pro každého, který se občas dostane situace, kdy je na stole zavalen množstvím… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky zákaznických center, kteří se každý den setkávají osobně se zákazníky. Cílem kurzu je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky CALL CENTER, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty po telefonu. Cílem kurzu je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen V pracovním prostředí i v osobním životě se denně dostáváme do konfliktních situací. Chceme-li si udržet vliv na… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Komunikace s druhými je nedílnou součástí pracovního i osobního života. Do značné míry ovlivňuje úspěšnost v… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Sebedůvěra sehrává dominantní roli při navazování zdravých mezilidských vztahů a při jednání s druhými. Přestože je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Určitě znáte tu situaci. Zítra máte šéfovi odevzdat souhrnnou zprávu a stále vám chybí vstupy od Franty ze… |
AC je prostředkem ke zhodnocení úrovně sociálních dovedností a manažerských kompetencí včetně projevu přirozených vůdčích schopností. AC je osvědčenou… |
Cílem teambuildingových programů je zkvalitnění spolupráce a zvyšování efektivity fungování pracovních týmů. Při jejich přípravě a realizaci vycházíme… |
Cílem našich programů je rozvoj jednotlivců i celých týmů ve Vámi zvolených oblastech interpersonálních a měkkých manažerských dovedností. Zásadně… |
Koučování je velmi účinnou metodou osobního i manažerského rozvoje. Je založeno na dialogu koučovaného a kouče. Realizuje se formou opakovaných… |
DC je rozvojovou a diagnostickou metodou zaměřenou na oblast sociálních dovedností a manažerských kompetencí. DC napomáhá účastníkům uvědomit si… |
TA posuzuje úroveň fungování pracovního týmu jako celku. Je zaměřen zejména na vztahy ve skupině, schopnost vzájemné komunikace a spolupráce a… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Nejčastěji bývají do pozic týmlídrů, mistrů a nižších manažerů jmenováni úspěšní specialisti. V nové roli je však… |
V nové roli vedoucího týmu, manažera či teamleadera je často těžké se zorientovat. Podstatné je zejména uvědomit si, že se už nejedná jen o vlastní… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Tento kurz je určen opravdu všem. Pro každého, který se občas dostane situace, kdy je na stole zavalen množstvím… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky zákaznických center, kteří se každý den setkávají osobně se zákazníky. Cílem kurzu je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky CALL CENTER, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty po telefonu. Cílem kurzu je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
V oblasti manažerských dovedností nabízíme spolupráci na těchto tématech: ZÁKLADY VEDENÍ TÝMU 1 x 2 dny Zaměření kurzu, komu je kurz určen … |
Zaměření programu, komu je program určen Kurz je určen všem manažerům, ale i neformální lídrům, kteří vědí, že pro úspěch je třeba neustálý rozvoj… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen V pracovním prostředí i v osobním životě se denně dostáváme do konfliktních situací. Chceme-li si udržet vliv na… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Komunikace s druhými je nedílnou součástí pracovního i osobního života. Do značné míry ovlivňuje úspěšnost v… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Sebedůvěra sehrává dominantní roli při navazování zdravých mezilidských vztahů a při jednání s druhými. Přestože je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Určitě znáte tu situaci. Zítra máte šéfovi odevzdat souhrnnou zprávu a stále vám chybí vstupy od Franty ze… |
- aktivní účast v týmu, vedení projektového týmu Zaměření kurzu, komu je kurz určen Projektový přístup je v mnoha firmách běžně užívaným způsobem… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Úspěch nezávisí jen na výsledcích naší činnosti, ale nemalým dílem i na schopnosti tyto výsledky přesvědčivě… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Efektivitu práce týmu spoluvytvářejí kvalitní mezilidské vztahy ve skupině na straně jedné a znalost principů a… |
Specializované programy pro zhodnocení úrovně sociálních dovedností a zvolených manažerských kompetencí vybraných pracovníků nebo uchazečů o pracovní… |
Specializované programy pro zhodnocení úrovně sociálních dovedností a zvolených manažerských kompetencí vybraných pracovníků nebo uchazečů o pracovní… |
AC je prostředkem ke zhodnocení úrovně sociálních dovedností a manažerských kompetencí včetně projevu přirozených vůdčích schopností. AC je osvědčenou… |
Hry a programy jsou prostředkem (nástrojem) nikoliv cílem (účelem), naše kurzy jsou nejen zábavou, ale i prostředkem pro zvýšení kvality fungování… |
Cílem teambuildingových programů je zkvalitnění spolupráce a zvyšování efektivity fungování pracovních týmů. Při jejich přípravě a realizaci vycházíme… |
Cílem našich programů je rozvoj jednotlivců i celých týmů ve Vámi zvolených oblastech interpersonálních a měkkých manažerských dovedností. Zásadně… |
Cílem rozvojového programu je zdokonalení pracovních týmů ve schopnostech a dovednostech efektivní komunikace a spolupráce v rámci týmu při plnění… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Nejčastěji bývají do pozic týmlídrů, mistrů a nižších manažerů jmenováni úspěšní specialisti. V nové roli je však… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
V oblasti manažerských dovedností nabízíme spolupráci na těchto tématech: ZÁKLADY VEDENÍ TÝMU 1 x 2 dny Zaměření kurzu, komu je kurz určen … |
Zaměření programu, komu je program určen Kurz je určen všem manažerům, ale i neformální lídrům, kteří vědí, že pro úspěch je třeba neustálý rozvoj… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Určitě znáte tu situaci. Zítra máte šéfovi odevzdat souhrnnou zprávu a stále vám chybí vstupy od Franty ze… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Efektivitu práce týmu spoluvytvářejí kvalitní mezilidské vztahy ve skupině na straně jedné a znalost principů a… |
Specializované programy pro zhodnocení úrovně sociálních dovedností a zvolených manažerských kompetencí vybraných pracovníků nebo uchazečů o pracovní… |
V nové roli vedoucího týmu, manažera či teamleadera je často těžké se zorientovat. Podstatné je zejména uvědomit si, že se už nejedná jen o vlastní… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Tento kurz je určen opravdu všem. Pro každého, který se občas dostane situace, kdy je na stole zavalen množstvím… |