
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle kursu koučování Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
„Každého z nás koneckonců zaměstnává zákazník“ Proč Dnes se už žádná organizace, která chce být konkurenční, neobejde bez konceptu interního či… |
„Čím více se člověk snaží být tím, čím není, tím více zůstává stejným.“ Proč Program vychází ze zákonitostí úspěšné změny v organizaci. Pomůže vám… |
Proč Řešení problému patří mezi základní manažerské kompetence, která se výrazně podílí na efektivitě manažerské práce. Cíl programu Program odpoví na… |
Proč Smyslem je vstřebat pravidla společenského protokolu a cítit se přirozeně, uvolněně jako v prostředí sobě důvěrně známém. Cíl programu Osvojit si… |
In this course you will learn everything that is necessary for successful course leading and completion (e.g. Ishikava diagram, Gantt chart). You will… |
In this course we will continue with the topic of time management and will focus on time management from broader, personal point of view. We will… |
The aim of the course Successful Presentation is to provide tips for creation and realization of a successful presentation in various environments and… |
In this course the participants will learn the full-range repertoire of skills, knowledge and conditions for successful realization of education… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. Máte strach, až vám budou klást otázky? Bojíte se, na co se zeptají? Bojíte se, jak to… |
Outplacement je profesionální péče o propouštěné pracovníky s cílem minimalizovat negativní dopad na organizaci, zůstavající a propouštěné pracovníky… |
In this course we will deal with what an effective communication look like and how we can contribute to easy understanding between us and our… |
„Každého z nás koneckonců zaměstnává zákazník“ Proč Dnes se už žádná organizace, která chce být konkurenční, neobejde bez konceptu interního či… |
Proč Řešení problému patří mezi základní manažerské kompetence, která se výrazně podílí na efektivitě manažerské práce. Cíl programu Program odpoví na… |
Proč Smyslem je vstřebat pravidla společenského protokolu a cítit se přirozeně, uvolněně jako v prostředí sobě důvěrně známém. Cíl programu Osvojit si… |
Proč Smyslem je vstřebat pravidla společenského protokolu a cítit se přirozeně, uvolněně jako v prostředí sobě důvěrně známém. Cíl programu Osvojit si… |
„Každého z nás koneckonců zaměstnává zákazník“ Proč Dnes se už žádná organizace, která chce být konkurenční, neobejde bez konceptu interního či… |
„Čím více se člověk snaží být tím, čím není, tím více zůstává stejným.“ Proč Program vychází ze zákonitostí úspěšné změny v organizaci. Pomůže vám… |
Proč Řešení problému patří mezi základní manažerské kompetence, která se výrazně podílí na efektivitě manažerské práce. Cíl programu Program odpoví na… |
Proč Smyslem je vstřebat pravidla společenského protokolu a cítit se přirozeně, uvolněně jako v prostředí sobě důvěrně známém. Cíl programu Osvojit si… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. Tématem kurzu je stres a jeho zvládání. Co to vlastně stres je? Jak je užitečný a jak je… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. Kurz se zabývá problematikou času a základními manažerskými metodami, pomocí kterých… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. V prvním dílu kurzu Change management je představena změna z pohledu jejich nezbytných… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. V druhém díle kurzu Change management budou představeny techniky pro zavádění změny a… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. Jak zvládat vedení lidí, a různé problematické situace? Jak obstát v různých rolích… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. V tomto kurzu se dozvíte vše potřebné pro úspěšné vedení a dokončování projektů (např… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. V kurzu se blíže seznámíme s nejdůležitější součástí aktivní komunikace, tedy se zpětnou… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. Klíčovým tématem kurzu jsou způsoby, jimiž dokážeme motivovat ostatní. Zjistíme, jakou… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. V tomto kurzu se ptáme, proč je dobré znát různé typy lidí, k čemu je nám dobrá… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. V tomto kurzu volně navážeme na téma time managentu a zaměříme se na zvládání času z… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. Jak stanovovat dobré cíle? Jak by vlastně měly vypadat naše cíle? Jak je využít jako… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. V rámci tohoto kurzu se budeme zabývat tím, jak vypadá efektivní komunikace a čím můžeme… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. Smyslem kurzu Úspěšná prezentace je poskytnout tipy pro přípravu a realizaci úspěšné… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. V tomto kurzu účastníci poznají komplexní repertoár dovedností, znalostí a předpokladů… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. Kurz Vám poskytne základní přehled možností skončení pracovního poměru a podrobnější… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. V kurzu se účastníci dozvědí, co je behaviorální rozhovor, a čím se odlišuje od… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. Ve virtuálním kurzu vám sdělíme, jak nasměrovat vaši novou kariéru a snadněji tak najít… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. V tomto kurzu poznáme, že sdělení informace o propuštění a vedení propouštěcího pohovoru… |
In this course you will learn everything that is necessary for successful course leading and completion (e.g. Ishikava diagram, Gantt chart). You will… |
In this course we will continue with the topic of time management and will focus on time management from broader, personal point of view. We will… |
The aim of the course Successful Presentation is to provide tips for creation and realization of a successful presentation in various environments and… |
In this course the participants will learn the full-range repertoire of skills, knowledge and conditions for successful realization of education… |
Kurz je online. Ihned po zaplacení k němu dostanete přístup. Máte strach, až vám budou klást otázky? Bojíte se, na co se zeptají? Bojíte se, jak to… |
Outplacement je profesionální péče o propouštěné pracovníky s cílem minimalizovat negativní dopad na organizaci, zůstavající a propouštěné pracovníky… |
In this course we will deal with what an effective communication look like and how we can contribute to easy understanding between us and our… |
* Cíl: Pomocí skupinového prožitku kontaktu s koni nově nahlédnout možnosti týmové spolupráce a vedení lidí (jedná se o kombinaci práce ve velké… |
* Cíl: Společné hledání hranic a limitů, cílená práce s jistotou / nejistotou, podpora skupinové koheze, překonávání sebe sama. * Obsah: Účastníci… |
* Cíl: Cílem programu je posoudit osobnostní předpoklady účastníků a to zejména se zaměřením na výběr či další rozvoj. Program akcentuje zejména… |
* Cíl: Na základě intenzivního prožitku v malé skupině nově nahlédnout na možnosti týmové spolupráce a způsoby vedení. * Obsah: Tento typ programu… |
* Cíl: Posílení týmové práce a osobní rozvoj formou společně sdíleného zátěžového prožitku. * Obsah: Účastníci jsou vystaveni zátěžové situaci s… |
„Každého z nás koneckonců zaměstnává zákazník“ Proč Dnes se už žádná organizace, která chce být konkurenční, neobejde bez konceptu interního či… |
„Čím více se člověk snaží být tím, čím není, tím více zůstává stejným.“ Proč Program vychází ze zákonitostí úspěšné změny v organizaci. Pomůže vám… |
Proč Řešení problému patří mezi základní manažerské kompetence, která se výrazně podílí na efektivitě manažerské práce. Cíl programu Program odpoví na… |
Proč Smyslem je vstřebat pravidla společenského protokolu a cítit se přirozeně, uvolněně jako v prostředí sobě důvěrně známém. Cíl programu Osvojit si… |